You give love a bad name

Gissa vilken låt jag lyssnar på just nu? (Rubriken kan vara en ledtråd...) Sjukt bra är den i alla fall.

Helgen har spenderats under olika former.
Under lördagen hann jag med både det ena och det andra; hälsa på farfar (som typ har världens bästa humor), träffa Linnéa som lagat fett goda amerikanska pannkakor till mig, vistas en stund i Sjöstadshallen för att till sist möta upp Sofie och Madde (mina kära TS1-kollegor). Vi åt tapas på Sangria, hämgde på Högbergs för att sedan avsulta kvällen på Caféet. Det var en riktigt lyckad kväll.
Under kvällen hann jag även med att ta reda på att Fia hängde på pizzerian i Hallsberg, kartlade fjortizztällena (ICA, oh yeah) att hänga på i redan nämnda håla för att sedan hänga på rummet uttråkad till döds. Typ. Hon för redogöra mer för den vistelsen själv. Jag lyckades även få kontakt med Sitting Bull, ytterst skönt att finna att hon fortfarande lever!
Söndagen spenderades som söndagar brukar spenderas - i Sprallenhallen. Med allt som det innebär.

Jag är lite nervös inför morgondagen. Jag ska ju som sagt träna imorgon med Fia och Petra. Det i sig gör mig inte så nervös, det som gör mig nervös är att Fia och Nicke har komponerat ihop värsta superträningsprogramet till mig. Fatta de där två friidrottsfanatikerna!! Shit, jag kommer bli biff!


Ni som inte fattar får skylla er själva.

Malin

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Bli biff" skrev du sen la du in en bild på en biff.. jag fattar höhö

2009-11-17 @ 17:15:11
URL: http://fctan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0