Nattens I-landsproblem

Asså i natt när jag låg och sov som bäst vaknar jag av att blixten har slagit ner i mitt rum! Allting bara lyses upp och mina ögon håller på att dö likt en vampyr eller mullvad eller you name it. Vad är det som händer!?!
Då upptäcker jag vad lilla jag har lyckats med..
Min säng är liksom intryckt i ett utav mina fyra hörn. På väggen i höjd med var mina knän vanligtvis är placerade när jag ligger och sover sitter en lampa. Och av någon konstig anledning lyckas jag med konsten att komma åt dennas lampknapp så hela rummet lyses upp som en scen med strålkastare ungefär. Det är väldigt irriterad och jag förbannar mig själv varje gång jag lyckas med bedriften. Det roliga i kråksången är att jag brukar lyckas med detta minst en gång i veckan. Någon som har en aning om vad det betyder eller så?
Men jag får väl skylla mig själv eftersom jag inte har orkat ta ner den efter det att jag möblerade om för cirka två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0