Mr Brightside and co

Fick ett mess idag från Moonwalker. "Mr Brightside" stod det.
Det gjorde mig på lite bra humör. Hur trist månad är inte November egentligen? Det är grått, mörkt, kallt, trist, blött, det blir aldrig riktigt ljust ute och det händer inget roligt på hela månaden. Men just den där meningen fick mig att inse att "Hörru tjejen! Det blir ju faktiskt vad man gör det till!" Så nu ska jag bara hitta på massa roligheter. Feel free att komma med förslag om ni har nåt skoj ni ska hitta på!

Dagen inleddes med ett 25 minuter långt spinningpass för att sedan följas upp med ett 30 minuter långt corepass. Å herregud vad jag höll på att dö fem minuter in på corepasset! Jag brukade åtminstone tro att jag hade något som liknade magmuskler, men newsflash du trodde fel! Så den där bålträningen låter ju inte helt fel Sofia.

Nu ska jag leta fram någon rolig bild på trion som jag kan publicera..

Efter det absolut sista provet under hela gymnasietiden. Vilken känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0