Att drömma konstigt

Idag hade jag nog skummaste drömmen på länge. Jag for huller om buller genom olika klimat med olika människor. Först skulle jag spela handboll, sen var jag högst upp i ett höghus som jag var tvungen att åka skidor ifrån för att komma ner igen. Där uppe hittade jag även en byrålåda med min försvunna bikinitopp i. När jag hade åkt skidor kom jag till ett Stadiumtält där jag skulle köpa en keps så jag kunde maskera mig så att ingen skulle känna igen mig. För det var plötsligt jätteviktigt att ingen gjorde det. Sen skulle jag spela handboll igen.

På tal om drömmar så var jag ascool för typ två veckor sen!
På torsdag kväll hade jag fått ett SMS från Ewa där det stod att alla barnen var sjuka. 
Natten till fredagen drömmer jag att jag träffar Adam (ett utav de berörda barnen) utanför Lindex i Ringen och han ser jättejättesjuk ut. 
När jag sedan träffa Ewa på lördagen s¨berättar jag det här och hon tittar chockat på mig och säger att:
Hon och Adam hade, just på fredagen, gått till Ringen för att ta prover på svininfluensan. Och just utanför Lindex träffar dom en Malin som dom känner och Adam ser jättejättesjuk ut.  
Seriöst. Hur creepy är inte det!?


Kommentarer
Postat av: Malin

För övrigt tar jag nog priset för konstigaste inlägg, haha!

2009-11-24 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0