Å herre min je!

Så brukar min faster säga ibland, tycker det låter så gulligt.
Vad är det som händer egentligen!? Ett inlägg TILL!?
Ja folk, det verkar helt enkelt så. Jag är alldeles för bloggsugen för att låta det gå till spillo. Så nu får ni helt enkelt läsa om massa onödigt dravel här. Men jag tänker låtsats att ni gillar det.

Igår träffades jag och Fia. Vi spatserade runt lite på söders gator med Fåtöljen som slutdestination. Vi åt varsin macka och uppdaterade varandra om det senaste. Saknade Saskia gjorde vi minsann också. 
Sedan kom vi på att vi nog var lite fikasugna så vi drog till Skrapan (mitt stammishak, vilket Fia fick erfara) och drack varsin kopp. Chailatte för Malin och Varm Choklad för Sofia. Det satt som en gorra de baño helt enkelt.
Sen vandrade vi runt i Skrapan för att sedan skiljas åt. Jag skulle barnvakta och Fielifia skulle träffa Sara och sedan bege sig på konsert med artisten jag lyssnar på just nu fakitskt - Melissa Horn. 

Visst var det här det mest intressanta inlägg ni någonsin läst!?

See ya!
Malin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0