Vatten.

Vatten stan e full av vatten..
Nej, det var inte låttexten vi tänkte förmedla idag.
Vi vill skriva ett litet inlägg om vatten, vi skulle faktiskt vilja gå så långt att vi vill hylla vatten.
Vi har en speciell relation till vatten, vad det är för relation kan vi inte riktigt avslöja. Vi gillar hemligheter.
Vatten är bra, jag (Sofia), drack säkert 2 liter vatten när jag kom hem natten till tisdag, det var bra för då orkade jag skoldagen dagen efter. Sofia har redan badat (den lille jäkeln).
Min (Malin) relation till vatten är helt enkelt att jag tycker om det. Jag har alltid älskat vatten och det ryktas dessutom att jag kommer bada i helgen. Det hänger tydligen på mig, enligt alla mina Ts1-vänner. Och badar jag inte frivlligt så ska jag tydligen bli ikastad. Därför väljer jag att hoppa i frivilligt. Modig som jag är.

Vatten är överlag väldigt bra.

Slutsats: FC-TAN gillar vatten (H2O). H2O gillas dessutom skarpt av hela klassen. Vi rekomenderar ett besök om ni av händelse skulle råka befinna er i Berlin.

Sofia vill bara hälsa: Oooskar!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0