Helg.

Äntligen! Äntligen! Äntligen! (jag skulle kunna skriva det hur många gånger som helst, men jag antar att ni läsare skulle sluta läsa efter ungefär den här meningen)...
Nu är det helg! Nu tror förmodligen alla att det händer något alldeles speciellt den här helgen, men så är icke fallet. Det känns bara fantastiskt skönt att det är helg, så stressande och utmattande som denna skolvecka har varit. Visserligen kommer det en till efter HELGEN, men det behöver vi inte prata om nu, och är det så att vi vill prata om det i alla fall kan jag säga såhär:
Vi har endast:
- Filosofiredovisning
- Kulturidéhistoria/historia C -inlämning
- Svenskredovisning om en mordernistisk författare (för att lyckas genomföra detta krävs dock att man har läst en bok av en sådan författare)
- Samhällsekonomiprov

kvar.

(Idag kan även psykologiprov bockas av (jag måste skriva det här så jag kan få använda den coola strykaövertekniken)
PSYKOLOGIPROV. Check)

Allt detta ska göras klart på en och en halv vecka. Sedan mina vänner. Då är det över.
ÖVER.


//FC TAN\\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0