Eko, hallå?

Det ekar här på bloggen, inget händer och tiden går.
Nu har iaf jag kommit hem från de sydligare bredgraderna. Kap Verde var en upplevelse och det var varmt, varmt som bara den. Hur som helst var resan bra och Pappa nöjd med 50-års presenten.

Fc Tan mår bra i övrigt, vi besökte Muf's lokaler här i veckan som gick och träffade trevliga Gustaf(v?). Men han lysckades dock inte värva oss som medlemmar, ack vad synd!

Måste bara berätta om en liten händelse som inträffade idag på tuben hem.
Jag sitter där glad och frisk med The Killers i öronen och tittar ut genom fönstret. Framför mig sitter en medelålders kvinna, blek, trött och hängig. Helt plötsligt HOSTAR hon mig i ansiktet, RAKT I FEJJAN! *Ursäkta* tänker jag. Sen när, säg mig NÄR hostar man varandra i ansiktet. Jag hoppas för allt i världen att jag inte har blivit smittad av det nu hon kanske bär runt på, antagligen en förkylning eller i värsta fall influensa. Bättre blir det inte när jag ser att hon kastar City-tidningen på golvet, rakt på golvet. Vad hände med miljötänkandet? När jag kliver av blänger jag argt på henne, tar upp tidningen och lägger den i återvinningen på vägen ut genom spärrarna. Hoppas hon blir friskt illa kvickt så att fler slipper bli hostade i ansiktet. Håll för munnen!


So long suckers, see you when you see me!
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0