HEEEEEJ HÅÅÅ!

Vem har inte minnen till den frasen. Skapade faktiskt nya senast igår. Två stycken dessutom. På en och samma dag! Det var inte illa. Första bildades på musiken då musikläraren så vänligt sa åt Malin att prata i micken. Något förvirrad utbister hon "Hej Hå" varav Sofia genast hakar på och börjar sjunga med hon också.

Det andra minnet stiftades i korridoren. Det var (återigen) Malin, David och en mattelärare den här gången. Tänker inte gå in på mer detaljer, men "Hej Hå!" utropades både en och två gånger.

Just nu sitter vi i skolan. Sofia är upptagen med att skriva stolpmanus inför Berlin och Saskia har försvunnit. Detta leder till att jag (Malin) är uttråkad. Så nu sitter jag här och gör ingen nytta överhuvudtaget. Egentligen borde jag kanske arbeta med Berlin, men jag pallar inte det just nu. 

Sofia, Sofia, Sofia 
du borde kanske hämta en tia
så kan du köpa kola
så att du CHs nästa lektion ska tåla
Nu kom Jimmy med sin keps på sné
så nu kan du bara be
att hans käft ska vara stängd
så att kolan håller hela lektionens längd!

Av: Jimmy och Bengan   

Over and out!
FC TAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0