Plugg

Här sitter man en onsdagkväll och pluggar. Skriver det sista på Kultur och idéhistorian som skulle vart inlämnad idag, ajaj! Sak samma.
En positiv sak med arbetet är att det är jävligt intressant faktiskt. Platon, Aristoteles och Sokrates var ena riktiga jäklar på att tänka. Man kanske ska ta och stiga in i tänkandets värld någon gång? Fast man tänker ju väldigt mycket i annat fall också så jag kanske redan är där!?

säger bara en sak,

Tänker jag så finns jag!

Lite passande til det historiska temat så strömmar Beethoven - Bagatelle in A minor "Für Elise" ur högtalarna. Lite inspiration sådär..
Ville bara dela med mig lite av historiken i mitt lilla sinne för ikväll.
Malin- ajijkarbetet ska vi sätta igång med illa kvickt! Tro mig, det kommer bli kul.
Saskia- Magdansen vill vi se, paljettlinnet är hämtat från kemtvätten så det är bara att sätta igång, jag tänker mig som i Disneyfilmen Aladdin, sånt vill vi se! ;)

See you when you see ME!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0