11.22

Klockan är just 11.22. 2/3delar av FC-TAN befinner sig just nu på skolans nedre plan vid en av datoröarna.
Sofia pluggar inför sin redovisning om Älvsjö, Saskia är sjuk men har lovat att komma till psykologiredovisningen och jag har absolut inget vettigt för mig.

Jag skulle kunna ge er en beskrivning på folket i min omgivningen, men det är rätt många och de som inte omnämns skulle nog bli djupt deprimerade. Så jag låter bli.

Nu började de tre killarna bredvid mig prata om Hasselakollektivet, uppenbarligen är inte vi den enda klassen som ska ha redovisning inom socialpsykologi. Vi ska prata om kärlek.

Nu dök Björnmalm, Bill och Pethrus upp. De pluggar också psykologi. Alla pluggar psykologi. Lite typiskt att alla pluggar i sista minuten. De ska prata om status. De ska eventuellt redovisa genom en sketch. Det kan nog bli kul.

Det här blir ett rätt fantasilöst inlägg, men jag finner ingen inspiration. Jag skyller på att det är måndag. Jag brukar inte vara så inspirerad på måndagar.
Imorgon är det tisdag, kanske skrivs det ett roligare inlägg då...?

So long!
FC-TAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0