Den delade meningen!

Eftersom att FC-TANs medlem Malin fick dela med sig lite av sina åsikter gällande derbyt imorgon måste även jag, Sofia, få säga mitt.

Imorgon smäller det, derby. Det är alltid lika roligt att se Hammarby ta sig an de andra Stockholmslagen.

(Eller, ja det andra Stockholmslaget, dif. För är gnaget ett Stockholmslag? Vi i FC-TAN lovar att återkomma på den punkten!)

Jag hoppas innerligt att vi kommer få se Bajenvinst imorgon. Mest för att Bajen måste vinna för att ta poäng men också för att det är så oerhört skönt att vinna över dif. Sedan också om jag tänker lite på mig själv. Det skulle vara så fruktansvärt skönt att sänka dif och att jag efter matchen kunde le väldigt stort åt min Kamrat Malin. (Vi kommer då avnjuta(?) matchen tillsammans)

På återseende kära Kamrater!

Fialotta

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0