Kärt återseende!

Sådär ja! Nu är jag tillbaka! Efter två underbart härliga veckor på Kreta är jag hemma i Sverige igen.
Skulle mycket hellre åka tillbaka och stanna i Grekland ett bra tag, men plikten kallar här hemma. Det finns ju faktiskt bra saker här med, även om dessa är väldigt svåra att komma ihåg när man står på ett kyligt Arlanda en  tidig lördagmorgon...

Jag tänker inte blir långrandig gällande min resa, för då kommer alla ni bli så avundsjuka och vilja åka med när jag åker tillbaka nästa år och det fungerar ju icke.
Kan bara säga att resan hade allt (och lite till): Bad, sol, god mat, härlig dryck, grekiska torpeder, glada norrmän, väldigt efterhängsna greker, glass and you name it!

Nu när jag är hemma igen har jag såklart upptagit kontakt med mina kära vänner och en riktig reunion är på väg. Eftersom både Sofia och Saskia jobbar får det väl bli min roll att pigga upp de med diverse roligheter under den perioden. Som vanligt kommer ni kunna följa allt om våra galna upptåg här.
Jag vet med säkerhet att Trion är grymt sugna på fest, då det var ett bra tag sen vi festade tillsammans. Det hela kommer förmodligen resultera i en helg som går i festandets tecken. Och det ryktas även om nattliga bad...
Den som lever får se..

Ha det gott!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0